torsdag 20 augusti 2009

VECKANS VIDRIGA BAJSKORV V. 34

Veckans vidriga bajskorv v. 34 går till...

DASSBOKEN PÅ MIN TOALETT!


Motivering: Med ett värdelöst, felstavat innehåll och en fenomenal förmåga att få en att irriterat himla med ögonen erhåller alltså Dassboken titeln som vidrig bajskorv den här veckan. Just den här Dassboken är skriven för damer, men absolut inte av damer. Antagligen har en kåt 40-årig dyslektisk man suttit och klurat ihop de fantastiska listorna "Varför en katt är bättre än en man", "Varför ett vin är bättre än en man" och (hör och häpna över nästa fantastiskt kreativa rubrik!) "Varför en kaka är bättre än en man", samtidigt som han kluckat busigt för sig själv. Vad som också bör nämnas är att alla listor har exakt samma innehåll. Typ tre jävla likadana listor i samma jävla bok. Nej, jag märker att jag bara blir surare för varje mening jag skriver i det här inlägget, så jag slutar nu. Nästa vecka lanseras en ny VIDRIG BAJSKORV, missa inte detta!

1 kommentar: