onsdag 5 augusti 2009

Den förrädiska jävla Läkerolen

Var ute på stan idag med några vänner. Blev hungrig, rotade lite i fickorna och hittade två askar Läkerol som jag köpt tidigare under dagen. I brist på annan mat började jag götta i mig de smaskiga pastillerna och ignorerade mina kompisars varnade ord om att överdriven konsumtion kan ha laxerande effekt. Jag tuggar rätt mycket tuggummi i vanliga fall så jag tänkte att min kropp antagligen inte skulle reagera så starkt. Fy fan vad fel jag hade.
När jag kom hem en timme senare fick jag bokstavligen kasta mig in på toaletten och spraylackera hela skiten. Jag fes och sprutade (avföring alltså) samtidigt som jag förbannade de jävla Läkeroltabletterna. Värst av allt var att jag bajsade så hårt att diarrén liksom studsade upp ur vattnet igen och målade mina skinkor i en härligt brun färg som jag äcklat fick avlägsna med papper när jag torkade mig. Tänkte först duscha av mig men var rädd att behöva göra om processen en gång till om en ny stormattack skulle komma.

Har fortfarande inte duschat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar