tisdag 25 augusti 2009

Karma

Vintern 2006 var jag på Kanarieöarna med några släktingar. Varje morgon gick jag in på hotelltoaletten och bajsade så att skinkorna fladdrade. Antingen har toaletterna på Kanarieöarna en annan design än de svenska eller så bar jag på väldigt mycket avföring under semestern, för kvar lämnades alltid stora klickar i skålen åt städerskorna att skrubba bort. Min roomie och jag tyckte att detta var mycket roligt och gjorde vårt bästa (eller snarare, jag gjorde mitt bästa) för att toaletten skulle bli så vidrig som möjligt.
Nu, nästan tre år senare, är jag själv insatt i toalettstädarbranschen. Temporärt förvisso, men jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag hatar när folk lämnar stora bajsklumpar efter sig. Bara tanken på att andra människors anus suttit och utvidgats fem centimeter från mitt ansikte när jag städar ger mig kväljningar. Well...

Karma finally got me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar