måndag 3 augusti 2009

Den smaskiga exkrementhistorien

Första kvällen på Emmaboda gjorde jag något riktigt fult. Festivalen omges av skogar och ängar, och eftersom vårt tält låg närmare skogen än bajamajorna tänkte jag att det skulle vara smidigare att gå ut där och kissa än att ställa sig i lång bajskö och vänta. Sagt och gjort, jag marscherade vingligt ut i den mörka skogen och letade upp ett (vad jag trodde var) diskret ställe att tömma blåsan på. Jag började urinera men efter en liten stund kände jag att jag nog även skulle kunna lägga en kabel också. Varför inte liksom, tänkte jag, jag är ju ändå åt helvete ute i skogen någonstans. Satte mig ner och började pumpa som aldrig förr. Det gick lite segt, så jag stönade och fes av alla krafter. Plötsligt hörde jag röster i närheten. Torkade mig snabbt och var just i färd med att dra upp mina byxor när jag märker att två människor ligger och stirrar in i mitt anus. Jag hade alltså satt mig en halvmeter ifrån ett kärlekspar och tömt tvåan. Generad sprang jag där ifrån det snabbaste jag kunde, med byxorna fortfarande neddragna.
Det var pinsamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar