tisdag 15 september 2009

Touch down

En tanke slog mig plötsligt. Jag har aldrig gjort en touch down i toaletten! Detta känns inte helt okej, men jag vet hur jag skall låta mig inspireras. I ett tv-program som visades för ett tag sedan skulle programledaren testa olika viktminskningsmetoder, varav en bestod i att massera magen smal. Då skulle man enligt säljaren tappa flera centimeter i midjan. Magmassagen utfördes och mycket riktigt minskade programledaren lite runt magen, men vittnade även om att hon efter massagen bajsat världens längsta bajskorv! Om hon gjorde en touch down eller ej berättade hon inte, men så måste nästan ha varit fallet!
Jag vill också prova, men vet inte om jag har råd att gå till en expert. Därför tänker själv försöka massera mig till världens längsta bajskorv.

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar