torsdag 17 september 2009

Jag vill egentligen inte skriva det här

Ni ska veta att det verkligen tar emot att delge mig av vad som nyss hände här i soffan. Något som inte har hänt sedan jag gick på mellanstadiet.
Trots att jag bloggar anonymt finns det själar där ute som känner till min identitet och jag är inte säker på om jag vill att de skall veta det här om mig. Men, vad vore jag för anusskrivare om jag inte skrev om det vidriga i vardagen?
Nåväl, jag har börjat äta en ny medicin som enligt bipacksedeln har hur jävla många biverkningar som helst. Många relaterade till just avföring, t ex förstoppning, diarré, väderspänning, ont i magen, blod i avföringen eller svart tjärartad avföring (tjärartad avföring, wtf?). Jag brukar alltid tänka att jag är en av de människorna som inte drabbas av medicinska biverkningar, något jag bittert fick äta upp idag.

Jag satt i soffan. Jag fes. Jag var inte förstoppad i alla fall. Tror det räcker så.

1 kommentar:

  1. vilken soft blogg dude, ta gärna upp bloggandet igen.. du kommer få folk som följer dig.. du tar upp sånt alla vill säga men aldrig riktigt hittar tillfället eller sättet att säga de på./ett fan

    SvaraRadera