lördag 25 juli 2009

Toalettaction

Redan innan jag satte stjärten på toalettsitsen i morse visste jag att något stort var på gång. Jag åt väldigt mycket igår och mina tarmar reagerar alltid kraftigt på mina frosserier, så när världens största bajskorv försökte pressa sig ut ur anus blev jag inte förvånad. Jag stönade och stånkade samtidigt som jag läste någon värdelös jävla dassbok, och efter en stund plumsade det till rejält i toaletten. Jag torkade mig, slängde en snabb blick ner i toalettskålen och blev ritkigt chockad! Herregud, den där korven kommer aldrig gå att spola ner, tänkte jag. Men vad skulle jag göra? Nervöst fingrade jag lite på spolknappen ett tag innan jag tog mod till mig och tryckte ner den. Då hände något oväntat. Istället för att det blev stopp och vattnet steg uppåt slets bajskörven i tre stora delar och sögs ner i avloppet! Det var häftigt.

2 kommentarer:

  1. Oh! Jag önskar att mitt liv var lika spännande som ditt ibland.

    SvaraRadera