söndag 28 juni 2009

Rövhår

Hela min tarm blev varm och fylld av kärlek när jag såg att mitt förra inlägg fått så många (tre är minsann mycket att hurra för!) fina kommentarer. Tack så mycket, kära stjärtälskare.

Men, det här blogginlägget skall ju faktiskt inte handla om mina hyllningar, utan om rövhår.

Alla har det, men få talar om det. Frågar du en kvinna om hennes rövhår svarar hon antingen att hon inte har något, eller att hon åtminstone aldrig märkt det. Frågar du en homosexuell man om hur det är att tumla runt med tungan i någons rövskog får du höra att det är något man inte lägger märke till i stundens hetta. Personligen har jag aldrig rört mig i någon annans stjärtregioner, men skall självklart undersöka detta nästa gång jag få chansen.

Varför har man då rövhår? Jag har forskat lite kring ämnet (och det är därför jag har varit sämst på att uppdatera, mitt faktasökande har tagit upp all fritid) och förstått att den bajsklädda behåringen finns där för att lufta lite lätt mellan skinkorna och leda bort eventuell svett. Så nu vet ni.

En av mina goda vänner berättade för mig att denne brukar raka bort anushåret med en vanlig rakhyvel. Själv brukar jag inte göra så mycket åt saken, möjligtvis rycka bort lite när det känns för igenväxt. Hur gör ni med ert bajsgräs?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar